Szállítás és garancia

Szállítás és garancia

Szállítási feltételek

Szállítási cím: Házhoz szállítást az egész ország területére és a nagy világba (Európa/Európán kívül eső területekre) is lehet kérni. Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország/Európa/Európán kívül eső területekre bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet/fizetési módot utólag nem lehet módosítani! Amennyiben ezt szeretné mégis megtenni, kérem írjon emailt a megrendelés nevével/azonosítójával az új fizetési mód/szállítási cím tartalmával. szerveto@gmail.com címre.



Szállítási határidő: A megrendelés visszaigazolása általában 48 órán belül megtörténik. Ha esetlegesen mégsem történik meg, kérem érdeklődjön a szerveto@gmail.com címen, hogy nem lépett-e fel szerver hiba, esetleges meghibásodás.

Amikor a rendelt termék elkészül, átadjuk azt a futárszolgálatnak a rendelés "feldolgozás alatt" állapotúból "teljesített" állapotú lesz.
Erről email értesítőt küldünk. Megadjuk a futárszolgálat telefonszámát, adatait, ők is fognak ezzel egyidőben küldeni egy emailt, amiben megtalálja a csomag számát, illetve a csomaghoz tartozó ügyfélszolgálati számát. Ha a futár nem találta volna a címzettet a megadott címen a kézbesítés időpontjában, az emailben megadott telefonszámon tud időpontot egyeztetni a futárral, érdeklődni a csomagról. De sikertelen kézbesítés eseténa  futárnak is kell hagynia a posta ládában értesítőt a sikertelen kiszállításról. A Szervető belföldön kizárólag a GLS csomagszállító céggel szállítatt csomagokat, külföldi kiszállítás esetén Magyar Posta-val és GLS csomagszállító partnerekkel.

A termékek kis szériában készülő kézműves jellegéből adódóan várni kell a termékek elkészültére, ha azok nincsenek raktáron. Rendelés előtt a várakozási időről érdemes telefonon tájékozódni, a félreértések elkerülése végett! Amennyiben neves napra, ajándékba szánja a terméket, kérjük a dátumot jelezze a megjegyzés rovatban vagy emailben, esetleg az ügyfélszolgálati telefonszámon.

Szállítási díj:

A csomag méretétől, és a megrendelt árucikkek számától függetlenül, az utánvétes belföldi szállítási díj 1200 Ft, ami magában foglalja a csomagolási és postai költségeket is.

Előre utalás és paypal fizetés esetén a belföldi kiszállítási díj: 990 Ft

Amennyiben 25.000 Ft felett rendel belföldön a szállítást átvállaljuk!

A külföldre küldött csomagok ára országonként eltérő, a GLS árait a megrendeléskor a kiválasztott ország után generálja a rendszer. Ezekről előre érdeklődhet ügyfélszolgálatunknál is, illetve a lap alján összeállítottunk egy listát a leggyakoribb külföldi szállítási országokkal.

Számla kiegyenlítése

Utánvét esetén:

A megrendelt termék/termékek árát és szállításának összegét vagyis az utánvételi díjat a vevő kézbesítéskor a futárnak fizeti.
Nagyobb összegű rendelés esetén kérhetjük az összeg egy részének vagy egészének átutalását!

Előre utalás bankszámlára

Külföldi szállítást csak előre utalással vagy paypal fizetéssel tudunk vállalni!

Amennyiben ezt a fizetési módot válassza, a megrendelés után kap egy emailt a bankszámlaszámmal, amire a termék és szállítás ellenértékét áttudja utani. A bankszámla adatokat az oldal alján lévő Impresszum menüben is megtalálja!

Ezt követően leellenőrizzük az utalást, ami általában 1-5 nap, és utána tudjuk küldeni a terméket.

Paypal fizetés:

Az áru ellenértékét és szállítását Paypal számlánkra is áttudja utani, szerveto@gmail.com Az utalást követően, ezt leellenőrizzük 1-5 napon belül, és további ellenérték nélkül feladjuk a kívánt csomagot.

Garancia, szavatosság

Termékeinkre a törvény által előírt garanciát vállalunk. Sérült, törött termékekre, nem megfelelő használatból eredendő meghibásodásra a garancia nem érvényesíthető. A garancia érvényesítéséhez a hibás terméket vissza kell hozni vagy küldeni címünkre. A visszaküldés posta költsége a vásárlót terheli! A hibás/problémás termékeket ajánlott küldeményként kell postacímünkre feladni, a reklamáció jogszerűségének megállapítása után a terméket cseréljük és postázzuk a megadott címre.

  • Rocker Bt. 6500 Baja. Kossuth u. 19.
  • asz.: 20454858-2-03;
  • Cg.03-06-101727
  • Bolt telefon száma.: +36 30 928 47 20


Jogi tudnivalók a rendeléssel, a vevők elállási jogaival kapcsolatban az Általános Szerződési Feltételek menüpontban találhatók.

További kérdések és észrevételek: szerveto@gmail.com

 

Csere

A megvásárolt terméket eredeti, sérülésmentes állapotban, a számla visszaküldése mellett cseréljük ki vagy vesszük vissza. A csere folyamán felmerült postaköltségeket a vevőnek kell fizetnie. A termék árát kizárólag számlaszámra tudjuk visszautalni, postautalványon nem. Kérjük, az átvételtől számított 14 munkanapon belül küldje vissza részünkre a terméket. Használt, vagy mosott ruhát higiéniai okokból semmilyen körülmények között nem tudunk visszavenni. Utánvétes küldeményt nem veszünk át.

Az elállási joggal kapcsolatos tudnivalókat megtalálja az Általános Szerződési Feltételek menüpont alatt.

A postai úton visszajuttatott termékeket könyvelt küldeményként (ajánlott) megfelelő külső burkolattal ellátva, a számlával együtt add fel. Sajnos a Posta által elvesztett áruért, vagy a szállítás közben bármilyen módon keletkezett károkért nem tudunk felelősséget vállalni.

 

Szállítási díjaink:

Ausztria 13.62
Belgium 14.10
Bulgária 14.10
Csehország 13.62
Dánia 22.61
Észtország 24.45
Finnország 24.45
Franciaország 22.61
Görögország 24.45
Hollandia 14.10
Horvátország 13.62
Írország 22.61
Lengyelország 14.10
Lettország 24.45
Liechtenstein 14.10
Litvánia 24.45
Málta 24.45
Nagy Britannia 22.61
Németország 14.10
Olaszország 22.61
Portugália 24.45
Románia 13.62
Spanyolország 24.45
Svédország 24.45
Szlovénia 13.62
USA 45.95