Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

 

ÁSZF

 

1.Az áruház kezelése – a használat, rendelés szabályai
Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetõségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerûbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsõsorban a személyes vásárlás során is felmerülõ igényekhez igazítottuk, és azon túlmenõen próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelõbb termék kiválasztásának elõsegítésére, igyekszünk Önnek a lehetõ legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.
Böngészés
Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkrõl. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történõ böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek, s ha Ön regisztrálja magát adatai megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetõek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválassza azokat. A termékek megtekintésére egy többszintû menüstruktúrát hoztunk létre. A fõoldalon található hivatkozások segítenek a fõ termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes leírás is található.A lap alján láthatja az árat, illetve itt teheti kosarába a terméket.A rendeléshez regisztrálni kell adatait, melynek jóváhagyása végén megerősítő emilt küldünk email címére. Erre rákattintva él regisztrációja a webáruházunkban. Ezzel az email címmel és az Ön által megadott jelszóval tud belépni az áruházba.
Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelõgombok segítségével böngészhet tovább.
Keresési lehetõségek
* A GYORSKERESÉS funkcióval a vásárlást, illetve a kiválasztást szeretnénk megkönnyíteni, mivel egy szót, vagy szótöredéket megadva lehet keresni a termékek azonosítójában, megnevezésében és a termékleírásban.
* Az ÖSSZETETT KERESÉS funkcióval jóval szélesebb skálán kereshet akár a termék leírásban, akár a gyártó neve szerint, akár megadott értékhatáron belül.
Rendelés
Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerûen ki kell tölteni. Ezután megerősítő emailt küldünk email címére. Erre rákattintva él regisztrációja a webáruházunkban. Ezzel az email címmel és az Ön által megadott jelszóval tud belépni az áruházba.Természetesen lehetõség van eltérõ szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelõzõen, vagy követõen kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendõ szállítási díjat. A megjegyzés rovatba beírhat pl.egy fontos dátumot(ha ajándékba lesz) vagy speciális kérést, méretet.

 2.Az árak és a szállítási költségek

A szerveto.hu oldalon megjelenített  árak tartalmazzák a törvény által előírt áfát, de nem tartalmazzák a kiszállítás díját.

Minden megrendelés szállítási költsége ugyanaz, függetlenül a megrendelés méretétől vagy súlyától, de ez országonként változhat. Az egyes szállítási módok költségét a fizetési folyamat során egyértelműen feltüntetjük. A szokványos szállítási díjunk utánvétes Magyarországon: 1200 Ft. Előre utalás, paypal fizetés esetén 990ft Magyarországon. Ha 25.000ft értékben vásárol az áruházban, a szállítási díjat átvállaljuk belföldön!Amennyiben rendelésed nem tudjuk teljes egészében elküldeni, a kiegészítő szállításokhoz nem adunk hozzá újabb költséget. Az árak az üzletekben és az interneten eltérhetnek.

Szállítási feltételek

Szállítási cím: Házhoz szállítást az egész ország területére és a nagy világba (Európa/Európán kívül eső területekre) is lehet kérni. Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország/Európa/Európán kívül eső területekre bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet/fizetési módot utólag nem lehet módosítani! Amennyiben ezt szeretné mégis megtenni, kérem írjon emailt a megrendelés nevével/azonosítójával az új fizetési mód/szállítási cím tartalmával. szerveto@gmail.com címre.



Szállítási határidő: A megrendelés visszaigazolása általában 48 órán belül megtörténik. Ha esetlegesen mégsem történik meg, kérem érdeklődjön a szerveto@gmail.com címen, hogy nem lépett-e fel szerver hiba, esetleges meghibásodás.

Amikor a rendelt termék elkészül, átadjuk azt a futárszolgálatnak a rendelés "feldolgozás alatt" állapotúból "teljesített" állapotú lesz.
Erről email értesítőt küldünk. Megadjuk a futárszolgálat telefonszámát, adatait, ők is fognak ezzel egyidőben küldeni egy emailt, amiben megtalálja a csomag számát, illetve a csomaghoz tartozó ügyfélszolgálati számát. Ha a futár nem találta volna a címzettet a megadott címen a kézbesítés időpontjában, az emailben megadott telefonszámon tud időpontot egyeztetni a futárral, érdeklődni a csomagról. De sikertelen kézbesítés eseténa  futárnak is kell hagynia a posta ládában értesítőt a sikertelen kiszállításról. A Szervető belföldön kizárólag a GLS csomagszállító céggel szállítatt csomagokat, külföldi kiszállítás esetén Magyar Posta-val és GLS csomagszállító partnerekkel.

A termékek kis szériában készülő kézműves jellegéből adódóan várni kell a termékek elkészültére, ha azok nincsenek raktáron. Rendelés előtt a várakozási időről érdemes telefonon tájékozódni, a félreértések elkerülése végett! Amennyiben neves napra, ajándékba szánja a terméket, kérjük a dátumot jelezze a megjegyzés rovatban vagy emailben, esetleg az ügyfélszolgálati telefonszámon.

Szállítási díj:

A csomag méretétől, és a megrendelt árucikkek számától függetlenül, az utánvétes belföldi szállítási díj 1200,-Ft, ami magában foglalja a csomagolási és postai költségeket is.

Előre utalás és paypal fizetés esetén a belföldi kiszállítási díj: 990ft

Amennyiben 25.000ft felett rendel belföldön a szállítást átvállaljuk!

A külföldre küldött csomagok ára országonként eltérő, a GLS árait a megrendeléskor a kiválasztott ország után generálja a rendszer. Ezekről előre érdeklődhet ügyfélszolgálatunknál is, illetve a lap alján összeállítottunk egy listát a leggyakoribb külföldi szállítási országokkal.

Számla kiegyenlítése

Utánvét esetén:

A megrendelt termék/termékek árát és szállításának összegét vagyis az utánvételi díjat a vevő kézbesítéskor a futárnak fizeti.
Nagyobb összegű rendelés esetén kérhetjük az összeg egy részének vagy egészének átutalását!

Előre utalás bankszámlára

Külföldi szállítást csak előre utalással vagy paypal fizetéssel tudunk vállalni!

Amennyiben ezt a fizetési módot válassza, a megrendelés után kap egy emailt a bankszámlaszámmal, amire a termék és szállítás ellenértékét áttudja utani. A bankszámla adatokat az oldal alján lévő Impresszum menüben is megtalálja!

Ezt követően leellenőrizzük az utalást, ami általában 1-5nap, és utána tudjuk küldeni a terméket.

Paypal fizetés:

Az áru ellenértékét és szállítását Paypal számlánkra is áttudja utani, szerveto@gmail.com Az utalást követően, ezt leellenőrizzük 1-5napon belül, és további ellenérték nélkül feladjuk a kívánt csomagot.

 

 3.Fizetési módok

Előre utalás, paypal
Előre utalás esetén a Rocker Bt. bankszámlájára (adatok: impresszum menüben) a termék ellenértékének beérkezése után szállítási információt küld. Paypal fizetés esetén utalásos számlát állít ki.

Készpénzes fizetés átvételkor
Választásod szerint a termékek átvételekor készpénzben is fizethetsz, díjmentesen.

Szervető ajándékkártyák
A weboldalunkon leadott rendelésed egy részét vagy egészét fizetheted Szervető ajándékkártyával. További részletekért keresd ügyfélszolgálatunkat.

A törvény által előírt számladokumentumot a vásárlást visszaigazoló e-mailben küldjük el.

 

4.Megrendelés/a szerződés teljesítése

A választható rendelési módok a szerveto.hu oldalon vagy telefonon történő rendelés.

Amint leadtad a megrendelést, visszaigazoló e-mailt küldünk, ha megadtad nekünk az e-mail címed. Amennyiben valamilyen oknál fogva rendelésed nem tudjuk teljesíteni, azt mihamarabb tudatjuk.  Ha  ilyen megrendelés ellenértéke beérkezett hozzánk, a vonatkozó összeget ugyanazzal a fizetési móddal próbáljuk meg visszatéríteni, amely útján a kifizetés érkezett. Amennyiben valamilyen okból más megoldás szükséges, értesíteni fogunk, és megkérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot a szerveto.hu Ügyfélszolgálatával, akik elvégzik a kifizetést. A rendelés visszaigazolása a legtöbb esetben 48órán belül megtörténik, de esetenként több időt vesz igénybe. Amennyiben alkalomhoz kötik a megrendelés tárgyát, érdemes telefonon érdeklődni az aktuális raktár készletről. Ha szeretnéd megváltoztatni a regisztrált adataidat, arra van lehetőség az email cím és jelszó belépése után. Amennyiben egy  aktuális rendelés szállítási/fizetési módját szeretnéd megváltoztatni, kérlek írj erről emailt! Fontos, hogy a levél tartalmazza a megrendelő nevét/rendelés azonosítóját, illetve, hogy mire cseréljük ezt aktuálisan.

 

5.Kézbesítés

A Szervető a lehető leggyorsabban fogadja be és dolgozza fel a megrendeléseket, és mindent elkövet, hogy a megrendelést a kiválasztott szállítási feltételekkel eljuttassa tartózkodási címedre vagy a megadott egyéb magyarországi, külföldi címedre.

A Szervető a lehető legrövidebb idő alatt és a megrendelések beérkezésének sorrendjében igyekszik elküldeni a csomagokat. A rendelés visszaigazolásától számított 3-7 munkanapon belül igyekszünk elvégezni a szállítást. Bár mindent megteszünk, hogy ebbe az időkeretbe beleférjünk, mégis előfordulhat, hogy váratlan okok miatt a kiszállítás több időt vesz igénybe.  Révén, hogy kis szériás, kézműves termékekről van szó, előfordulhat, hogy több időbe telik a termék előállítása.

Amennyiben rendelésed szeretnéd ütemezett dátumon átvenni, kérjük, jelezd a megrendelés megjegyzés rovatában vagy keresd meg a Szervető ügyfélszolgálatát telefonon 0630/9284720 vagy e-mailen szerveto@gmail.com

 

6.Felelősségünk

A jelen Feltételekben foglaltak semmilyen része nem zárja ki és nem korlátozza a Szervető felelősségét semmilyen esetben, amelyben a felelősségünk kizárása vagy korlátozása törvénybe ütközne.

ASzervető nem felel olyan közvetett veszteségekért,  amely a fő veszteség vagy kár mellékhatása, például profit vagy lehetőség elvesztése; vagy a termékek kiszállásának elmaradása vagy jelen Feltételekben foglalt bármely egyéb kötelezettségünk nem teljesítése, amennyiben a nem teljesítés olyan esemény következménye, amely ésszerű irányításunkon kívül esik, ami nem kizárólag magában foglalja a tűzesetet, árvizet, vihart, lázadást, zavargásokat, háborút, nukleáris balesetet és terrorcselekményt.

Felelősségünk a szerveto.hu oldalon elküldött megrendeléseddel kapcsolatos bármilyen veszteségért vagy kárért a megrendelés teljes áráig terjed.

Ha problémád van egy termékkel kapcsolatban, amelyet a Szervető online-tól vásároltál, és panaszodat nem sikerült érvényesítened a Szervetőnél, akkor panaszodat benyújthatod az EU online vitarendezési platformján („ODR platform”).

Az ODR platform az EU-n belüli fogyasztók és kereskedők számára lehetővé teszi, hogy bíróságon kívül próbáljanak meg egyezségre jutni az online vásárlásból eredő panaszokkal kapcsolatban. Ez a felhasználóbarát és interaktív honlap az EU minden hivatalos nyelvén elérhető és ingyenesen használható. Az ODR platform használatával a fogyasztó és a kereskedő megegyezhetnek egy vitarendezési testület kiválasztásában, majd ezt követően végigmennek egy folyamaton, hogy megoldást találjanak a fogyasztó panaszára. Az ODR platform itt érhető el: http://ec.europa.eu/odr.

 Színek

Minden ésszerű erőfeszítést megteszünk annak érdekében, hogy termékeink jellemzőit pontosan jelenítsük meg, beleértve az anyagösszetételt és a színeket. Az általad látott színeket ugyanakkor számítástechnikai rendszered határozza meg, és nem tudjuk garantálni, hogy a számítógép pontosan jeleníti meg a színeket.

7.  Szavatosság, jótállás

Amennyiben a megvásárolt termék hibás, a Szervető az összes vonatkozó törvényi kötelezettségét betartva jár el. Amennyiben egyértelmű anyagi vagy gyártási hibás termékkel kapcsolatban van panaszod, beleértve a szállítás közben megsérült terméket is, kérjük, tudasd velünk azzal, hogy haladéktalanul visszaküldöd a terméket  és egy emailt a kifogás tárgyáról.

Garancia, szavatosság

Termékeinkre a törvény által előírt fél éves garanciát vállalunk. Sérült, törött termékekre, nem megfelelő használatból eredendő meghibásodásra a garancia nem érvényesíthető. A garancia érvényesítéséhez a hibás terméket vissza kell hozni vagy küldeni címünkre. A visszaküldés posta költsége a vásárlót terheli! A hibás/problémás termékeket ajánlott küldeményként kell postacímünkre feladni, a reklamáció jogszerűségének megállapítása után a terméket cseréljük és postázzuk a megadott címre. Szavatossági ideje ruháinknak, táskáinknak nem jár le :)

  • Rocker Bt. 6500 Baja. Kossuth u.19.
  • asz.: 20454858-2-03;
  • Cg.03-06-101727
  • Bolt telefon száma.: +3630-9284720



További kérdések és észrevételek: szerveto@gmail.com

 

Csere

A megvásárolt terméket eredeti, sérülésmentes állapotban, a számla visszaküldése mellett cseréljük ki vagy vesszük vissza. A csere folyamán felmerült postaköltségeket a vevőnek kell fizetnie. A termék árát kizárólag számlaszámra tudjuk visszautalni, postautalványon nem. Kérjük, az átvételtől számított 14 munkanapon belül küldje vissza részünkre a terméket. Használt, vagy mosott ruhát higiéniai okokból semmilyen körülmények között nem tudunk visszavenni. Utánvétes küldeményt nem veszünk át.

Az elállási joggal kapcsolatos tudnivalókat megtalálja az Általános Szerződési Feltételek menüpont alatt.

A postai úton visszajuttatott termékeket könyvelt küldeményként ( ajánlott ) megfelelő külső burkolattal ellátva, a számlával együtt add fel. Sajnos a Posta által elvesztett áruért, vagy a szállítás közben bármilyen módon keletkezett károkért nem tudunk felelősséget vállalni.

 

8.Várakozási idő:
A termékek elkészítésére várni kell, ha azok nincsenek készleten. Mivel minden termék kézműves termék, ezért a várakozás a termék gyártási idejétől és attól függ, mikor kerül a rendelt termék elkészítése sorra. Célszerű rendelés előtt e-mailben vagy telefonon tájékozódni a várható szállítás dátumáról!

Jogi tudnivalók a vásárlással kapcsolatban:

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban visszaküldheti a megrendelt terméket. Részletek:  10.szakaszban

9.A megrendeléstől való elállás

Rendelésedet lemondhatod vagy visszaküldheted az elküldésének dátumától a megrendelés átvételétől számított 14 napig. Ha a tételeket már kifizetted, visszatérítést kapsz, amely nem tartalmazza a  visszaküldési költséget a Szervető számára, amennyiben ilyen költség merül fel. Ha egyes tételeket meg szeretnél tartani, és csak rendelésed egy részét mondanád le, a szállítási költséget ebben az esetben sem térítjük vissza. Amennyiben a kiszállított tétel hibás, kérjük, haladéktalanul értesítsd a Szervetőt és küldd vissza a tételt az alábbi 6. szakasznak megfelelően (Visszaküldés). A Szervető minden hibásnak ítélt termék árát és szállítási költségét teljes mértékben visszafizeti. Az itt meghatározott feltételek nem korlátozzák a törvény által meghatározott jogokat.

Ha szeretnél elállni vagy visszaküldeni rendelésedet, kérjük, erről küldj nekünk írásos értesítést postán, vagy küldj levelet: Rocker Bt, 6500 Baja, Hársfa u.2/a vagy e-mailt szerveto@gmail.com címre vagy töltsd ki és küldd el az erre szolgáló elállási nyilatkozatmintát; és küldd vissza nekünk a tétel(eke)t az alábbi 6. szakaszban meghatározottak szerint (Visszaküldés) a fenti szakaszban meghatározott 14 napon belül. Mi visszatérítjük a vételárat, amennyiben lehetséges, ugyanazt a fizetési módot használva, amellyel a kifizetés hozzánk beérkezetta lehető leghamarabb, de legkésőbb a rendelés lemondásának beérkezését követő 14 nap elteltével, feltéve, ha a kérdéses tételeket vagy azok elküldésének bizonyítékát megkaptuk. A visszatérítéshez más kifizetési módot is használhatunk, amennyiben azt jóváhagyod; ez semmilyen esetben nem jár további költségekkel.

 

10, Visszaküldés

A Szervető az 9. szakasznak megfelelően (Megrendelésről való elállás) garantálja a teljes pénzvisszatérítést, feltéve, ha minden tételt az átvételi állapotában küldesz vissza. Ez azt jelenti, hogy a tételek nem károsodtak, nem szennyeződtek, nem lettek mosva vagy viselve (a felpróbálást leszámítva), illetve minden címkéjük és cédulájuk sértetlen.

A termékek visszatérítése a Szervető standard visszatérítési folyamatával, otthoni átadás útján történik.

 

Ha Ön az elállási jogával él, az elállási jog gyakorlása:

Az elállási jog 14naptári napon belül gyakorolható.

A határidőn belül gyakorolt elállás a felek közti szerződés megszűnését eredményezi, mely alapján az átvett terméket és a megfizetett vételárat vissza kell szolgáltatni a másik félnek.

A szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét  Önnek kell viselnie, a Vállalkozás nem vállalja e költség viselését. Ön kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, a Vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Szervető a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget az Ön részére.

Amennyiben Ön élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a szervető elérhetőségén írásban(szerveto@gmail.com) – a mellékelt, kitöltött és aláírt elállási nyilatkozat segítségével – email (szkennelt) vagy postai úton. Postai úton ajánlott küldeményként írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Szervető részére. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 naptári napon belül.

Ha a vásárló eláll a szerződéstől, köteles a termék(eke)t eredeti, sértetlen állapotban, az elállási nyilatkozattal együtt haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni az alábbi címre:

Rocker Bt. 6500 Baja, Hársfa u. 2/A

11.Panaszkezelés

 

Ha olyan vita merül fel, amit nem sikerül békés úton rendezni, és a vonatkozó jogszabályok alapján fogyasztónak minősülsz, úgy a bírósági eljárás mellett jogod van panaszt tenni a lakóhelyed szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál. Ezenkívül a termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vita esetén eljárást kezdeményezhetsz a lakóhelyed szerint illetékes megyei békéltető testületnél.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy esetleges fogyasztói jogvita esetén, lehetősége van az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni közvetlenül vagy a Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testületen keresztül az alábbi elérhetőségeken: Békéltető testület neve:
Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Címe:6000, Kecskemét, Árpád körút 4.
Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf.228
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
0676/501-525, fax: 76/501-538
 

13. Tulajdonjog

A Szervető oldalán minden szellemi alkotáshoz fűződő jog tulajdonjog, mint például védjegy vagy szerzői jog, aRocker Bt tulajdona marad. A Szervető oldal és tartalmának felhasználása, beleértve az ilyen tartalom részben vagy egészben történő másolását vagy tárolását is, a saját személyes, nem kereskedelmi használatot leszámítva aSzervető engedélye nélkül tilos.

 13. Egyéb
A jelen feltételek szerint megkötött szerződés nem minősül írott szerződésnek, aSzervető nem iktatja, és utólag nem lesz elérhető. Kötelező érvényű magatartási kódex nem áll rendelkezésre. A szerződést magyar nyelven lehet megkötni. Az adatbeviteli hibákat úgy tudod kijavítani, hogy visszamész a megfelelő oldalra, ott kitörlöd, majd újra beírod a bevitt adatot. Ha ez nem lehetséges, kérlek lépj kapcsolatba a Szervető Ügyfélszolgálattal.

 

 

2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez


Elállási/Felmondási nyilatkozat

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza) 

Címzett: Rocker Bt., 6500 Baja, Hársfa u 2/A 

e-mail: szerveto@gmail.com


Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat/ az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………….


Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

………………………………………………………………………………………..

A Fogyasztó neve: 

………………………………………………………………………………………..


A Fogyasztó címe: 

………………………………………………………………………………………..

A Fogyasztó bankszámlaszáma:

………………………………………………………………………………………..

Kelt:


A Fogyasztó aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) 



A weblap üzemeltetője:

  • Rocker Bt. 6500 Baja. Kossuth u.19.
  • asz.: 20454858-2-03;
  • Cg.03-06-101727
  • Bolt telefon száma.: +3630-9284720